'
Motto: "I thu chhiarin a siam che"

Tuesday, May 21, 2013

Mother Teresa thusawite

1. "The world is not hungry for bread, but for love."
Mizo Hrilhfiahna: Khawvelin chhang a thlakchham lova, hmangaihna a thlachham zawk a ni.
 
2. "I feel the greatest destroyer of peace today is abortion," (1979 Nobel lecture)
 
Mizo Hrilhfiahna: Remna leh muanna tichhetu lian ber chu nau hmehthlak hi a nih ngei ka ring.
 
3. "By blood, I am Albanian. By citizenship, an Indian. By faith, I am a Catholic nun. As to my calling, I belong to the world. As to my heart, I belong entirely to the Heart of Jesus."

Mizo Hrilhfiahna : Albanian thisen thlah ka ni a, Indian khua leh tui nihna nei ka ni bawk a, ka rinna erawh Catholic rinna a ni thung. Mahse Lalpa min kohna kawngah chuan khawvel ta ka ni a, ka rilru zawng zawng erawh Isua hnenah ka hlan thung.

 

4. "I think that we in our family don't need bombs and guns, to destroy to bring peace - just get together, love one another, bring that peace, that joy, that strength of presence of each other in the home. And we will be able to overcome all the evil that is in the world."
Mizo Hrilhfiahna: Kan chhungkhaw remna atan silai leh boom te a tul lova, pakhat leh pakhat kan inhmangaih phawt chuan chu chuan remna, muanna, hlimna leh chakna a hring a, chu hmangaihna hmang chuan khawvel sual zawng zawng pawh kan hneh vek thei a ni.
 
5.  “If you judge people, you have no time to love them.” 
Mizo Hrilhfiahna: Mite I teh fo chuan anmahni hmangaihna hun i nei ngai lovang.
 
6. “People are often unreasonable and self-centered. Forgive them anyway.
If you are kind, people may accuse you of ulterior motives. Be kind anyway.
If you are honest, people may cheat you. Be honest anyway.
If you find happiness, people may be jealous. Be happy anyway.
The good you do today may be forgotten tomorrow. Do good anyway.
Give the world the best you have and it may never be enough. Give your best anyway.
For you see, in the end, it is between you and God. It was never between you and them anyway.”

Mizo Hrilhfiahna: Mi tupawh mi duham leh mahni tanghmasial vek an ni a, engpawhnise ngaidam hram ang che.
Mi khawngaih thei tak I nih chuan miin I chhungril nun an hliam pawhin khawngaih chhuah hram ang che.
Mi dik tak I nih chuan miin an bum che pawhin I dikna lanchhuahtir hram ang che.
Hlimna tak I neih chuan miin an itsik ang che. Amaherawhchu hlim fo ang che.
Vawiina thil tha I tih hi naktukah chuan theihnghilh leh mai a ni thei. Amaherawhchu thil tha tih bansan suh ang che.
I theihna zawng zawng chu khawvel tan pe mah la tawk chin a awm chuang lo. Amaherawhchu I theihna zawng zawng chu khawvel tan pe zel ang che.
Chuti chuan a tawpah engkim hi nangmah leh khawvel mite inkar thil a ni lova, Pathian leh nangma inkar thil a nih tih I hmufiah tawh ang.
Print this post