'
Motto: "I thu chhiarin a siam che"

Wednesday, November 4, 2009

The Truth About Failure (Hlawhchhamna chunga thudik)


1. Failure doesn't mean you are a failure... ...it does mean you haven't succeeded yet.

Mizo hrilhfiahna: I tihltihah emaw, i zirlaiah emaw, i hlawhchhamin hlawhchhamah in ngai mai suh…. I la hlawhtling lo mai zawk a ni.


2. Failure doesn't mean you have accomplished nothing... ... it does mean you have learned something.

Mizo hrilhfiahna: I hlawhchhamin engmah i thawk zo lo tihna a ni lo va…. Engemaw chu i zir tawh hrim hrim a ni.

3. Failure doesn't mean you have been a fool... ...it does mean you had a lot of faith.

Mizo hrilhfiahna: I hlawhchhamin i mawl hlawm tawp tihna a ni lo va…. Rinna tam tak i nei tihna zawk a ni.

4. Failure doesn't mean you have been disgraced... ...it does mean you were willing to try.

Mizo hrilhfiahna: I hlawhchhamin hlutna i nei lo tihna a ni lo va…. Tumna ropui tak i nei tihna zawk a ni.

5. Failure doesn't mean you don't have it... ... it does mean you have to do something in a different way.

Mizo hrilhfiahna: I hlawhchhamin engmah i nei lo tihna a ni lo va…. Kawng dangin hma i lak a ngai tihna zawk a ni.


6. Failure doesn't mean you are inferior... ... it does mean you are not perfect.

Mizo hrilhfiahna: I hlawhchhamin mite aiin i hniam tihna a ni lo va…. Mi hring famkim lo i nihna a lang mai chauh zawk a ni.


7. Failure doesn't mean you've wasted your life... ...it does mean you've reason to start afresh.

Mizo hrilhfiahna: I hlawhchhamin i dam chhung hun i khawhral mai mai tihna a ni lo va…. Tha tharin i thawh a tul tihna zawk a ni.


8. Failure doesn't mean you should give up... ... it does mean you should try harder.

Mizo hrilhfiahna: I hlawhchhamin i thil tum i bansan a ngai tihna a ni lo va…. A hma aia nasa zawkin i thawhrim a ngai tihna a ni.

9. Failure doesn't mean you'll never make it... ...it does mean it will take a little longer.


Mizo hrilhfiahna: I hlawhchhamin i tih ngai loh tawp tur i ti a ni tihna a ni lo va..... a hma aia rei deuh zawk beih a ngai tihna a ni.

10. Failure doesn't mean God has abandoned you... ...it does mean God has a better idea!

Mizo hrilhfiahna: I hlawhchhamin Pathianin a kalsan che tihna a ni lo va…. Pathianin kawng tha zawk a kawhhmuh dawn che tihna a ni!

Source: Unknown

Print this post

No comments:

Post a Comment

I ngaih dân han thawh ve rawh le....